Przełomowa innowacja i światowa nowość w portfolio marki Mentos. Czytaj więcej »
Przełomowa innowacja i światowa nowość w portfolio marki Mentos. Czytaj więcej »
Kolekcja chrupek kukurydzianych firmy Celpol, dotychczas dostępna w 11 smakach, została rozszerzona o następny wariant. Czytaj więcej »
Jogurty typu mochi od Bakomy to odpowiedź na obecne trendy żywieniowe – modę na egzotykę i wyrafinowane smaki. Czytaj więcej »
Na rynku pojawiły się nowe produkty marki Amoretta. Nowoczesny, minimalistyczny design pudełka skrywa w sobie zestaw mini pralinek w mlecznej czekoladzie z różnorodnymi nadzieniami. Czytaj więcej »
Yaboll to kolorowe koktajle, które łączą wyjątkowe smaki z odważnym podejściem do życia. To odpowiedź na potrzebę spontaniczności, niezależności i chwil pełnych emocji. Czytaj więcej »
W alejkach oraz portach Walencji krąży opowieść o tajemniczej postaci: La Bandida, której prawdziwa tożsamość pozostaje nieznana. Czytaj więcej »
Sery Radzimir i Siemowit z linii Serdeczny to nowości od marki SERTOP. Te żółte, dojrzewające sery typu szwajcarskiego wyróżnia łagodny, delikatny smak. Czytaj więcej »
Ser Gouda Protein to nowość od marki SERTOP. Stanowi doskonały wybór dla osób, które starannie bilansują swoje posiłki, dbają o zdrowie i prowadzą aktywny tryb życia. Czytaj więcej »
Przepełniony esencją holenderskiej tradycji mleczarskiej, ser z truskawkami i bąbelkami jest świadectwem najwyższej jakości i kreatywności. Czytaj więcej »
Odkryj nowe sosy do pizzy od marki Łowicz! Dostępne w wersji pikantnej i łagodnej, doskonale podkreślą smak każdej pizzy. Czytaj więcej »
Azjatycka kuchnia podbija serca konsumentów, a House of Asia odpowiada na ten trend nowością – grzybkami enoki w puszce. Czytaj więcej »
Indykpol poszerza ofertę dań wolnogotowanych o Polędwicę z indyka z sosem borówkowym wolnogotowaną 480 g oraz Gulasz z indyka po węgiersku wolnogotowany 400 g. Czytaj więcej »
Wybór alkoholu odzwierciedla dziś nie tylko smak, ale także styl życia, wiek i okazje. Co preferują młodsi, a co starsi konsumenci? Czytaj więcej »
Auchan Polska konsekwentnie pracuje nad rozwojem marki własnej Pewni Dobrego, której produkty odznaczają się najwyższą jakością, wytwarzane są przez lokalnych producentów ze szczególną troską o środowisko naturalne, zdrowie ludzi oraz dobrostan zwierząt. Czytaj więcej »
W czasie karnawału salami z mięsa indyczego to oryginalny wybór na szybkie, efektowne i smaczne dania, które sprawdzą się zarówno na eleganckich przyjęciach, jak i mniej formalnych spotkaniach z przyjaciółmi. Czytaj więcej »
Doskonała baza dla puszystych serników, deserów i tradycyjnych potraw, ale też składnik wykwintnych przekąsek i nowoczesnych, kreatywnych dań – twaróg sernikowy poszerza portfolio marki Łaciate, będącej własnością Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Czytaj więcej »
Nowy rok to czas pełen wyjątkowych chwil, które warto celebrować z bliskimi. W tym duchu marka Wawel przygotowała unikalną Ofertę Okazjonalną, czyli limitowaną edycję słodkości, idealną na nadchodzące okazje – Dzień Babci i Dziadka, Walentynki czy Dzień Kobiet. Wyrafinowany, słodki upominek od Wawel to nie tylko sposób na wyrażenie uczuć, ale także na dodanie odrobiny... Czytaj więcej »
Styczeń to czas realizacji noworocznych postanowień, wyznaczania sobie celów i podejmowania wyzwań. Jednym z nich może być przyłączenie się do akcji „Veganuary”, która polega na jedzeniu przez cały miesiąc wyłącznie produktów roślinnych. Czytaj więcej »
NADZIANA, czyli wyjątkowa linia produktów od E.Wedel doczekała się nowej limitowanej wersji. Tym razem miłośnicy czekoladowych słodkości mogą delektować się NADZIANĄ, która łączy intensywny smak czekolady z dodatkową aksamitną warstwą karmelu. Czytaj więcej »
Marka OSHEE rozszerza projekt SPEAK UP o współpracę z młodymi artystami, by wzmacniać świadomość na temat dobrostanu emocjonalnego. W ramach tej inicjatywy na butelkach OSHEE Vitamin Water D+K pojawiły się nowe, inspirujące etykiety, które przedstawiają artystyczne interpretacje zdrowia psychicznego. Czytaj więcej »
Czas zimowych przyjęć to wyjątkowy moment pełen tańców, domówek, kolorowych dekoracji i pysznych dań, które przyciągają gości do stołu. Produkty WSP „Społem” doskonale wpisują się w atmosferę tych radosnych spotkań, inspirując do tworzenia kulinarnych dzieł, które zachwycą smakiem i formą. Czytaj więcej »
Auchan Polska konsekwentnie pracuje nad rozwojem marki własnej Pewni Dobrego, której produkty odznaczają się najwyższą jakością, wytwarzane są przez lokalnych producentów ze szczególną troską o środowisko naturalne, zdrowie ludzi oraz dobrostan zwierząt. Czytaj więcej »
Marka Diamant, znana z wysokiej jakości cukru, wprowadza udoskonalone rozwiązanie do świątecznych wypieków – Cukier Puder 250 g w tubie. Nowe opakowanie w 100% nadaje się do recyklingu, co wpisuje się w strategię zrównoważonego rozwoju marki. Dzięki zastosowaniu monomateriału z polipropylenu, tuba jest nie tylko funkcjonalna, ale także lepsza dla środowiska. Czytaj więcej »
Tymbark rozszerza swoją ofertę musów owocowych 100% o nowe smaki, aby jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby miłośników wartościowych przekąsek! Czytaj więcej »
To niezwykłe, kultowe połączenie smaku klasycznej kawy zbożowej Inka, aromatycznego kakao oraz znanych i lubianych cukierków: Kukułek. Czytaj więcej »
To pyszne połączenie klasycznego smaku kawy zbożowej Inka z uwielbianym przez wszystkich karmelem oraz wyraźną nutą orzeszków ziemnych. Czytaj więcej »
Pierniki z Fabryki Cukierniczej Kopernik to przede wszystkim długodojrzewające ciasto pachnące aromatycznymi przyprawami. Czytaj więcej »
Napoleon to nowa linia deserów w ofercie SOFIO. Jest wyjątkową propozycją na rynku słodkości, łączącą kruche ciasto francuskie z delikatnym, kremowym nadzieniem. Czytaj więcej »
BEBETO SWEET MIX KISSES – wyjątkowe owocowe żelki, które zachwycają nie tylko smakiem, ale także oryginalnym kształtem, przybrały formę ust oraz serc, co sprawia, że są idealne na walentynki czy urodziny, a także na codzienne chwile przyjemności. Czytaj więcej »
W tym roku Mars Wrigley przygotował nowość. W sezonowych standach można już znaleźć M&M’S® Crispy Santa. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...